Неділя, 25.06.2017

Мати власний веб-сайт це вже не розкіш, а перша необхідність

В час інформаційних технологій все більше людей віддає перевагу пошуку інформації у „всесвітній павутині”. Якщо цільова аудиторія Ваших покупців – активні молоді люди від 18 до 35 років, то веб-сайт, практично, єдине джерело інформації для даної категорії споживачів. Найбільш активне старше покоління теж не відстає від молоді, а тому з часом цільова аудиторія тільки розширюється. Сьогодні традиційна рекламна кампанія коштує дорожче й не факт, що принесе кращі результати, як рекламна кампанія он лайн через власний сайт.

Наприклад: 

Біл-борд має обмежену дію в просторі – 50 метрів й націлений на нецільову аудиторію, тобто на всіх, хто проходить повз нього, незалежно від того, чи потрібні людині ваш товар чи послуга, незалежно чи зручно потенційному клієнтові записати Ваші контакти тощо

Веб-сайт охоплює всю територію України та доступний за її межами, що дозволяє охопити саме цільову аудиторію, яка шукає саме Ваш товар або послугу. Дана цільова аудиторія вже націлена на купівлю вашого продукту й докладає зусиль, щоб його знайти. 

Біл-борд працює переважно в світлу пору, коли на вулицях є людський трафік. 

Веб-сайт працює 24 години на добу, й кожен потенційний клієнт може отримати необхідну інформацію про Ваш продукт, не виходячи з дому, в той момент, коли йому це зручно і він націлений саме на пошук продукту, який Ви продаєте. Реклама на веб-сайті найбільш ефективна, так як вона – ненав’язлива.


Для охоплення певного регіону рекламою на біл-бордах, необхідна їх певна кількість, тобто - щомісячний великий рекламний бюджет.

Для охоплення всієї України своєю рекламою через веб-сайт – потрібні одноразові затрати та щомісячні витрати на просування сайту в мережі Інтернет, співставимі з ціною одного біл-борда.

У друкованих виданнях неможливо надрукувати інформацію про всі Ваші послуги через брак рекламного міста, а також виходячи з самої логіки друкованого рекламного послання.


Веб-сайт з легкістю може вмістити всі Ваші послуги, таким чином Ви не упустите жодного потенційного клієнта.


Веб-сайт знімає навантаження з відділу продажів, оскільки може відповісти самостійно на багато запитань потенційних покупців, які здійснюють на ньому самообслуговування.


Грамотно зроблений веб-сайт може замінити цілий відділ менеджерів по продажам, що відповідно може зменшити затрати на персонал.


Веб-сайт дозволяє своєчасно вносити зміни до товарів або послуг, які Ви продаєте, оперативно інформувати покупців про нові акції, в той самий час можливість внесення змін у друкованих виданнях обмежена.


Корпоративний сайт забезпечує високу інтерактивність, тобто потенційний споживач може більш детально ознайомитися з Вашим продуктом і навіть стати об’єктом маркетингового дослідження, що проводиться на веб-сайті.

Отже,

Веб-сайт скорочує витрати на інші види рекламних носіїв, береже бюджет, що зазвичай виділяється на рекламну кампанію без втрати кількості та якості звернень потенційних клієнтів.


Наявність власного веб-сайту – показник високого рівня компанії, сучасний підхід до ведення бізнесу, конкурентна перевага у боротьбі за клієнта, зручна доставка інформації потенційному клієнтові, додатковий член відділу продажу, який працює не 8 годин, а безперервно.



Використай енергію Інтернету!

Замов розробку веб-сайту своєї компанії!